Sekojiet mums un lasat jaunumus!

Ženēvas 2017.gada autošovs - katrs atradīs sev jaunu Renault atbilstoši savai gaumei

Atklāts Beidžingā, Ķīnā 2016. gada aprīlī un jau atrodas pārdošanā Austrālijā, Turcijā, Āzijā, Persjas līča reģionā un vairākās Dienvidamerikas valstīs, jaunais Koleos parādīsies Eiropā 2017. gada jūnijā. Tas apvieno spēcīgo SUV stilu ar liela salona komfortu un izsmalcinātību. Eiropā sākot ar otro aprīkojuma līmeni, tam būs daļēja auduma, daļēja ādas apdare, alumīnija jumta restes, Renault bezroku (hands-free) vadības karte, kā arī priekšējie un aizmugurējie parkošanās sensori.

Tas ir aprīkots ar zīmola R-LINK 2 multimediju sistēmu un septiņcollīgu skārienjutīgu ekrānu, Eiropas karti, Bluetooth savienojumu, digitālo radio un ar savienotajiem pakalpojumiem, kurus piedāvā Apple CarPlay un Android Auto. Sākot ar trešo aprīkojuma līmeni, jaunais Koleos sporto ar 18 collu vieglmetāla diskiem, Pure Vision LED lukturiem, Riviera ādas salona apdari (krāsu izvēle- titāna melnā, platīna pelēkā vai sjennas brūnā), un atmosfērisku interjera apgaismojumu. Tam ir arī atpakaļgaitas kamera un R-LINK 2, kopā ar saistītajiem savienojamības pakalpojumiem un 8.7 collu skārienjutīgu ekrānu.

Renault Captur, Eiropas vislabāk pārdotais pilsētas krosovers 2016. gadā ar 215 670 pārdotām vienībām, ir ticis atjaunots ar daudz atšķirīgāku stilu un jaunām, advancētām tehnoloģijām, taču ir tikpat ērti lietojams. Pirmo reizi būs pieejama Captur Initiale Paris versija. Kopā ar Koleos un Kadjar, Renault tagad piedāvā plašu krosoveru klāstu. Jaunais Captur balstās uz modeļa sākotnējiem panākumiem, tostarp tā pārsteidzošo divu toņu krāsu kombināciju ar trim jaunām virsbūves krāsām: Atakamas oranžā (Atacama Orange), okeāna zilā un ametista melnā (sākotnējā Parīzes versija), kā arī jaunā platīna pelēkā jumtam. Ir vairāk nekā 30 iespējamas kombinācijas, lai klienti varētu pielāgot sava jaunā Captur izskatu personīgajai gaumei. Jaunais Captur piedāvā arī sešus dažādus interjera pielāgošanas variantus šādās krāsās: ziloņkaula, okeāna zilo, karameļu, sarkanu, satīna hroma un patina hroma. Tos papildina individuāla dizaina pakas komplekti piecās dažādās krāsās: ziloņkaula, okeāna zilais, kapučīno, sarkans un Atakamas oranžais (disku centru vāciņi, durvju akcenti).

INITIALE PARIS (IP) ekipējuma līmenis, saskaņā ar Renault ekspertīzi, nodrošina maksimumu. Priekšā esošā, spieķotā radiatora reste ar hroma detaļām uzreiz izceļ, ka šis ir Captur INITIALE PARIS. Uzmanība pievērsta arī priekšējiem un aizmugurējiem aizsargpaneļiem auto lejasdaļā, kuri tagad pieejami izteiktāk metāliski pelēkā krāsojumā. Tas pats paveikts arī ap logiem un durvju gumijas aplodām, kur tagad redzama spīdīgi melna krāsa. Tajā pašā laikā, tieši tāpat kā uz priekšējās restes, arī uz hroma paneļiem abos auto sānos redzams INITIALE PARIS marķējums. INITIALE PARIS versijai pieejams īpašs krāsu klāsts, tajā skaitā jaunā ametista melnā, kā arī īpaši 17 collu INITIALE diski. Šim modelim iekļauti arī LED pagriezienu rādītāji. INITIALE PARIS uzraksts ir redzams zemākajiem durvju paneļiem, durvju aplodām un priekšējās restes.

Jaunā Captur INITIALE PARIS interjera atmosfēra ir ekskluzīva: ar apsildāmiem Nappa ādas sēdekļiem, biezs un kvalitatīvs Nappa ādas apšuvumu stūrei, hroma izrotājumiem, ar ādu apšūtu paneli, alumīnija pedāļiem un alumīnija durvju aplodām. Visbeidzot, Captur INITIALE PARIS standartā nāk ar visām iebūvētajām tehnoloģijām pieejamām kā New Captur opcijām, tajā skaitā aklās zonas brīdinājuma sensoriem, ērtas parkošanās asistentu, hands-free (bezroku) vadības iekāpšanu un aizdedzi bez atslēgas. Visu minēto noslēdz unikālā Bose® skaņu sistēma un pati jaunākā Renault R-LINK Evolution multimedia sistēmas versija, kura sniedz pieeju visām auto multimediju funkcijām tikai ar vienu klikšķi, kā arī visām būtiskākajām viedtālruņa Android Auto™ aplikācijām.

Renault franču dizains labi redzams jaunajā Captur, kas aprīktos ar Full-LED ‘Pure Vision’ priekšējām gaismām (atkarībā no versijas). Šī tehnoloģija uzlabo gan transportlīdzekļa izskatu, gan drošību, tajā pašā laikā samazinot atspīdumu. Captur bampera apakšā atrodas C-formas LED dienas gaismas, kuras kļuvušas par kompānijai raksturīgu iezīmi. Līdzīgi ir arī aizmugurējie lukturi, kuriem šī iezīme redzama gan dienu, gan nakti.

Renault ar prieku paziņo, ka Alaskan parādīsies Eiropas tirgū 2017. gada beigās. Šis smagais pikaps sākotnēji tika izlaists 2016. gada beigās Latīņamerikā, kur šāda tipa transportlīdzekļi jau ilgāku laiku bijuši iecienīti. Pirms Alaskan Renault izlaida veiksmīgo Duster Oroch. Šis auto teju pārkāpa segmentu un tā pamatā ir SUV platforma ar dubultkabīni, četrām durvīm, piecām sēdvietām un ar ļoti dāsna tilpuma kravas telpu. Jaunais Duster Oroch ātri piesaistīja pircējus Kolumbijā un Argentīnā, kur tas rezultējās kā visvairāk pārdotais savā segmentā tikai dažu mēnešu laikā.

Alaskan modeļa dizains izceļas uz pārējo pasaulē esošo pikapu fona. Tā atlētiskā un satriecošā uzbūve ir papildināta ar visaptverošu aprīkojumu: auto priekšgalā novietota plata radiatora reste, kas papildināta ar hroma apdari, lai vēl vairāk izceltu tā Renault izcelsmi; auto izmērs un apjoms piešķir tam spēcīgu, izturīgu stāju; robustajā priekšējā bamperī saskatāmas vairākas smalki nostrādātas detaļas; motora pārsegs un nostrādātās līnijas izceļ tā robusto tēlu; C-formā veidotie LED lukturi ir Renault raksturīga iezīme, ko uz ceļa nevar nepamanīt; divu toņu slēgtā virspuse, neizbēgama iezīme šajā segmentā, nodrošina aizsardzību, kas nepieciešama ekipējumam ziemas aktīvajai atpūtai; iespaidīgajās, platajās arkās redzami izteiksmīgi diski, kas aprīkoti ar ziemas riepām; sniega dēļi ir piestiprināti pie jumta šķērsstieņiem; automašīnas ārējais baltais krāsojums ir raksturīg ziemas ainavām; pieejams uzlabots interjers ar specifisku ādas apdares krāsu.

Alaskan multi-savienojumu pakaļējā amortizācija nodrošina izcilu vadāmību, noturību uz ceļa un braukšanas komfortu visiem pasažieriem, tajā pat laikā nezaudējot auto bezceļa spējas vai izturību. Tā izturīgā, pastiprinātā taisnstūra šasija spēj pārvietot vairāk nekā vienu tonnu. Auto lepojas arī ar paaugstinātu klīrensu un augstākās klases vilktspēju (3.5 tonnas). Alaskan priecē arī ar jaudu un atjautīgu dizainu, kas radījis neapstrīdamu bezceļu veiktspēju:konstantu četrriteņu piedziņu bezceļu vajadzībām; zemo pārnesumu četrriteņu piedziņu ekstremāliem apstākļiem; divu riteņu piedziņu parastiem ceļiem; eLSD – pretslīdēšanas sistēmu, kas darbojas uz visiem četriem riteņiem, palielinot drošību; aizmugurējo ierobežoto pretslīdes diferenciāli, nodrošinot saķeri ekstremālos apstākļos; elektroniskas palīgsistēmas, kas uzlabo drošību un komforta līmeni: HSA sistēmu vieglākai braukšanas uzsākšanai pret kalnu un HDC sistēmu, kas atvieglo braukšanu lejup pa kalnu.